Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü

Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü

Görev ve Sorumlulukları

A) Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğüne bağlı Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, Merkez ve diğer kuruluşlar ile ilgili yazışmalar;

Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, Merkez ve diğer birimlerinden resmi evrakları günlük posta aracılığıyla alıp; Rektörlüğe ulaşımı sağlanmaktadır. Genel Evrak servisinde tasnifi yapılan ve Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) ile tarama ve kayıt işlemi alındıktan sonra EBYS üzerinden dağıtımı gerçekleştirilen evrakların ilgili Daire Başkanlıklarına veya birimlere teslimi sağlanır.

1. Üniversite dışından gelen her türlü resmi yazıyı EBYS’ye kaydetmek ve havalesi gerçekleştirilen birimlere ulaşmasını sağlamak,

2. EBYS üzerinden imzalanmış her türlü resmi evrakları adi posta, APS, taahhütlü ve iadeli taahhütlü gibi sınıflandırma yapılarak gerekli kayıtlar yapıldıktan sonra zimmet karşılığında Posta İşletme Müdürlüğüne teslim etmek.

D) Sivil Savuma Hizmetleri

 

 

EVRAK KAYIT
 
 

FEVZİ GÖKTEKİN


E-Posta fgoktekin@kmu.edu.tr

Telefon 0 338 226 20 00 / 32 27

Görev ve Sorumluluklar